torsdag 7 maj 2009

Long time no seen!

Okej, lite uppdateringar. Länge sen ju. Helgen som var hade jag det lugnt och skönt, jobbade lite och sen på lördagskvällen roade vi oss med en familjen Wernborg kväll. Vi kikade på Robinson under tiden så blev det så att vi också började tävla. Så där stod vi i vardagsrummet med armen rak upp i vädret. Jag, pappa, Kristin och Frida. Sanna tog tid. Efter 20 min stod jag och pappa kvar och enades om att vi skulle ge oss. Så det blev oavgjort. Sen körde vi en omgång av TP, tror vi höll på i 3 timmar innan vi slutade utan att det blev någon vinnare. Skön lördag med andra ord. Skön helg var det iaf, skrattade nästan så jag dog.

Imorgon är det fredag, skönt, det blir en kväll med tv'n som vanligt, jag har ju mina rutiner. Först Vem vet mest, sen Postkodsmiljonären, sen Så ska det låta, Friday's I LOVE.

Idag hände något så sjuk, Vem la spyan är det stora frågan!? Jag dog.

Peace out! /A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar