torsdag 11 juni 2009

Hjälp!

Herregud, jag är blond igen. Kommer nog åka in igen och lägga i en mörk färg, jag gillar inte att vara blond. Varför gjorde jag såhär?! Haha.
Idag har jag inhandlat blommor och lite sånt till mina kära vänner som tar studenten. Jag hade på mig mina nya leggins när vi var nere på stan, vilka jävlar det var! Så fort man gick två steg satt de nere i knäskålarna. Hej snygg tjej. Varför skapar man ett par där midjan är storlek XXL och låren är storlek XXS? Det var just så mina var. Vilket skämt.

Nu ska jag ut och springa så benen blir XXS och sen ska jag hem och äta 7 påsar chips så min midja blir stl. XXL.

Peace out. /A.

2 kommentarer:

  1. Haha ja du borde ha lyssnat på oss som sa att du skulle bli mörk istället! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha...smart lösning för att passa leggingsen;)

    SvaraRadera