torsdag 9 juli 2009

Vad händer?

Svaret är: Mycket!
Shit, igår var jag och Kristin och kikade på två lägenheter, vi har bestämt oss för att flytta nu, en 3:a på stan och en vid sjukhuset, den på stan var katastrof, den på bättringsvägen var perfekt, we both fell in love! Så idag ska vi ringa libo och säga att vi tar den, redan 1:a augusti bär det av! För glad. Me and my sis!

Idag är jag hängig, så jag sjukanmälde mig från jobbet både idag och imorgon. Hoppas jag rycker upp mig snart, vädret är katastof iof så det gör ju inget om man inte är helt 100 nu. Vart tog sommaren vägen, typiskt sverige. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till 1:a augusti, för det första flytten såklart, men också att vi drar till vackra Turkiet då, I can't wait! Hej sol, hejdå regn.

Imorgon hoppas jag att jag känner mig bättre, för vi ska fira MalleBalle, hon fyller 20 år, wiee!

Peace out. /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar