tisdag 3 februari 2009

Hopplös!

Jag har gjort det igen, bilar och jag drar inte samma strå alltså. Hur är det möjligt att förstöra 2 bilar inom loppet av en vecka?! Jag och bara jag kan göra detta. Jag hade fått låna mormors bil idag och skulle precis köra ner den till henne och ska dra igen dörren, och det går inte att stänga den. Så jag försöker och trixar lite, men inget fungerar, så kommer jag på den briljanta idén att kolla hur låset ser ut på bakdörren, och vad händer jag pillar på den så det blir samma sak med den! Då tar jag den tredje dörren och försöker på, fattar nu i efterhand inte varför jag skulle på och pilla på den också. Och såklart, efter en liten stund går inte den heller att stänga. Otippat. Där står jag alltså med 3 dörrar som är öppna, snacka om korsdrag om man skulle åka då. Ringer till mormor i panik, så hon får gå upp till mig och försöka hjälpa till. Det hela slutar med att vi får ringa till Rejmes och de får guida oss per telefon hur vi ska få bort spärrarna på dörrarna. Det gick efter många om och men. Detta är min vardag, jag fattar inte hur jag lyckas jämt.



Later.

2 kommentarer:

  1. haha...du är så rolig Anna:). Du vet att du har blivit utmanad va? Kolla min blogg.

    SvaraRadera
  2. Du har fått en utmärkelse, kolla i min blogg

    SvaraRadera