fredag 20 februari 2009

Ledig!

Gud va skönt att vara ledig, jag tänker på er brudar på jobbet som kämpar på, annars kan ju min kära arbetskamrat Emie gå in på kontoret och vrida om vår chefs bröstvårtor igen, då får vi alla oss ett gott skratt! Jag kan inte fatta att hon gjorde det, vår chef är en man om nu det är någon tröst!? Men kul var det iaf, jag dog.

Jag har nyss varit och tränat, körde 50 min på Crossen, för jobbigt var det, men skönt när det är gjort, sen körde jag lite styrka efter det så nu är jag ganska mör. Sitter här framför datorn och äter en smoothie med jordgubbar och youghurt, gött mos är det!

Försa vad man ska hitta på ikväll, vill göra något kul eftersom jag är ledig imorgon med, Men vad?

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen laga lite mat, ha en lovley Friday you all!

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar