onsdag 11 februari 2009

Kalas.

Freddie gullet.


Gårdagen var stressig, herregud alltså, jag hann med att jobba, göra reklamfoto för skokanonen och träna. Med reklamfoto menar jag att vi var hos en fotograf och tog bilder på bla. mig för skokanonen iförda deras skor. Det var en upplevelse i sig kan jag lova. Men helt klart en rolig grej. Hur bilderna blev sen vet jag inte, de kommer sitta i skokanonens butiker i hela Sverige så det ska verkligen bli spännande att se, eller så blir det kastastof, som vi på Nordic skulle säga!

Idag var det en bra dag på jobbet, jag fick stå på CC's band, utan CC dock, det var faktiskt lite tomt! Efter jobbet var jag och Sannie och fikade, mysigt värre, vi tjockade oss rejält idag, fett gott. Sen var jag på kalas också, så idag har varit min nyttigaste dag på länge, not. Men det springer jag bort en annan dag, haha. Jag började nyss med en promenad med Mami och Freddie.

Dags för sängen, godnatt.

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar