fredag 13 mars 2009

Finally.

Hektiska schema denna fredag. Jag gick upp med tuppen, kl 07:20, åkte iväg och tränade, skönt som satan faktiskt. Sen bar det av hemåt för att göra sig redo att åka in till Örebro och färga håret och köpa present till min kära vän, Sannie! Mitt hår blev mörkt och nu känns det lite hemskt men det tvättas ur lite med tiden som tur är. Så det blir bra. När jag var klar bar det av hem igen, ingen rast, ingen ro. Jag hämtade Kriss och hennes karl, "Aaron", vi skulle ta en fika på Flugan, nice var det. Ceasarsalladen där är den bästa i landet, jag lovar!

Nu har vi precis avslutat ett parti med TP, jag vann, om jag får säga det själv så är jag ganska bra, vi körde barn-frågorna dock, men de kan fan vara lite kluriga, tro mig!

Have a nice day, /A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar