söndag 29 mars 2009

Gårdagen.

Vi var hemma hos Sanna igår, fick goda pajer och sen körde vi järnet. Jag, Kristin, Natha och Sanna sjöng Lips, eller rättare sagt jag och Kriss, jag har svårt att släppa micken när jag väl fått tag på den. Fan, det är bra roligt att köra sådana spel och inte nog med det så piskade jag henne hårt också. Jag vill ha en liknande kväll snart igen. Tror det kan bli så till påsk kanske. Väl på klaras hade vi faktiskt en galet rolig kväll, helt urflippat. Och bra i gasen blev jag med. Är jätte seg idag. Blev bakis mat på Jalla sen har det varit lugnt.

Kikar på Sanningens ögonlick nu, vilka frågor, vad folk gör!

Out. / A.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du,är du med i skoreklamen som visas på tvn?Jag kan nästan sätta min arm på att det är du!
    Kommer inte ihåg va den heter men tror att det e nån skoaffär i Västerås,det måste vara du?! :)

    SvaraRadera