onsdag 18 mars 2009

Vår fan!

Freddie, när han är som bäst.

Ja ni, våren står bakom knutarna känns det som, Anna-väder hela veckan har de lovat. Och det gillar vi. Jobbet går så mycket lättare när man får se solsken. Och idag fyller min vän Sannie 22 år, för gammal har hon blivit. Jag är inte där än, men om 2 månader så sitter vi i samma båt igen. Jag och Kriss ska få fika hos henne idag och hon ska få lite fina presenter av oss, bara bra saker har vi köpt!


Jag och Freddie sprang runt parkudden 2 varv nu vid lunch, det är bra att ha han med, lite draghjälp. Men det blir många kiss-stopp när han är med, så lite blåsa har han. Och så ska han stanna och borra ner huvudet i snön, jag blir väl också svettig när vi springer men inte borrar jag ner huvudet och kyler mig. Aja, han är som han är, mongo.


Peace out. /A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar