fredag 27 mars 2009

Friday!

Det är alltid lika skönt med fredag, även fast jag vet att min jobb-vecka inte är över förens imorgon. Men lördagar går bra att jobba. Idag har jag hunnit med mycket, jag jobbade till halv 1 sen bar det av till gymet för ett pass och efter det solning. Nu sitter jag och väntar på att Sanna, Joar, Josefina och Erik ska komma över. Mamma och pappa bjuder på mat och sen blir det att kika på Så ska det låta. Ett av mina favorit program, många tycker det är pensionärs varning, men jag tycker jag får mogen poäng av det. Plus att det är både postkodsmiljonären och vem vet mest ikväll, där kan jag dock hålla med om pensionärs varningen, but I like it!

Imorgon blir det en rejäl utgång, Sanna som fyllt här om veckan bjuder på mat och husrum och sen ska vi dra in till Örebro. Ska bli riktigt kul, länge sen sist. Får se om jag kan ta lite bilder som man kanske kan publicera, beror på hur galet det blir.

Later. / A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar