måndag 23 mars 2009

Partille.

Vilken helg, vandrarhemmet var som förväntat skabb. Herregud, vi kunde nästan lika gärna sovit under ett vindskydd. Men vi har haft det bra, tjejerna var duktiga, 5:e bästa lag i Sverige är ju helt ok. Jag och Sanna hade det bra, vi satt på läktaren och hejade för fulla muggar, jag blev nästan rädd för mig själv i vissa lägen, vilka utbrott!

Roligaste på hela resan var iaf när jag, sanna, bibbi och josse skulle köra genom Mc-driven. Bibbi vid ratten, hon skulle beställa och talade väl som vanligt lite för fort och han som tog beställningen bad henne upprepa allt igen för hon var så otydligt. Efter att hon var klar och hade drygat sig lite med honom frågade hon om hon skulle åka. Och han svarade: Ja gäärna, med en smula ironi i rösten. Och då får hon på värsta motorstoppet, då låg alla i bilen dubbelvikta av skratt. För kul var det. You have to be there.

Tingeling, tingeling låten har följt med oss under hela helgen och GB, vår chaufför hade sin egna slowversion på den, den mal i mitt huvud.
Annars har helgen varit mycket underhållande och jag fick avsluta den på ett bra sätt också.

Jag körde Frida till Vedevåg nyss och det är snöstorm ute, det var nyss vår, vad fan som hände?! Jag blir lite upprörd.

Nu ska jag sova.

Peace out /A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar